fre, lör, sön, mån & tis


Hej, nu blir det en snabb sammanfattning på de senaste dagarna:

Fredag - när vi slutade var jag med Sanna och senare på kvällen hade jag, mamma och mina brorsor myskväll och åt surströmming. Vi spelade kort och gick ut på kvällspromenad. Riktig fredagsmys!

Lördag - kommer inte ihåg så mycket men jag tror att jag gick på en långpromenad och sen på kvällen åkte jag till några.

Söndag - mysig promenad först och sedan till kryrkan.

Måndag - tandläkaren och sedan basket.

Tisdag (idag) - basket och sen blogga.

Haha, det låter typ som att jag går på promenad hela tiden, men jag älskar att gå på promenad, inte lika kul ensam men jag brukar inte gå ensam. Aja, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0