ska jag eller ska jag inte?


Hej! Har nästan bara gamla bilder nu för tiden så ni får bara se den här bilden nu.
Har nyss varit och praoat, jag praoade på café station och det var ganska okej faktiskt. Jag fick mest diska men jag fick också plocka in disk (wow!) och plasta in bröd, knäcka ägg osv. Men det bästa var nog ändå då kl var halv 3, då fick man ta rast och välja exakt vad man ville ha och fika, den sista dagen valde jag en hallonsmoothie och en cheesecake med pecannötter på, AS GOTT!

Idag har det bara varit skola, men jag måste erkänna att det var riktigt kul att se alla igen, jag hade saknat dem.

Nu på lördag är det basket-match och min tränare har frågat om jag vill vara med och spela på matchen, jag har ju aldrig varit med i en basket-match förut så jag svarade att jag inte visste men kanske. Gaah! Jag vet inte om jag vill eller inte. Det känns ju både roligt, spännande & läskigt. Har ni läsare något förslag på hur jag ska göra? Vara med eller inte alltså. Oj, vad mycket jag har skrivit, jag bah pladdrar på om allt (a). Aja men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF ELIN LANDÉN

sv; åh, tack! :') vad kul att höra!

2011-11-13 @ 20:32:59
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0