en riktig...


Tjo! Hehe råkade skriva lite för stort på bilden men det får duga :P.

Igår då jag kom till träningen så var bara 3 stycken från laget där så vi bah "men vad gör vi nu då?" för alla skåp med bollar var ju inlåsta så vi kunde ju inte göra något. Så efter ca 40 min kom en av tjejernas pappa och skjutsade oss till värsta basketmatchen, det var en match som var som "på riktigt". Alltså det var en riktig match, med lampor, högtalare och stora tomtebloss (kommer inte på vad de heter). Så jag och de 3 tjejerna satte oss och kollade på matchen, det var min första riktiga match som jag kollade på, det var ganska roligt och oväntat. Kul helt enkelt ;).

Idag så var jag på tjejkväll och fikade, pratade och spelade spel, Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0