Allt


(hehe, bara en bild som jag råkade ta när hästen skakade på huvudet)

Heej! Idag på skolan var min klass & jag ute i skogen på förmiddagen och grillade korv och lekte lekar, jag gillar min klass starkt♥;). När vi varit där fram till lunch så åkte vi sedan tillbaka till skolan och hade gympa, efter det lekte vi mer lekar med klassen<3. Sen hade vi sista spanskalektionen, yeeyh!
Efter det slutade vi och jag åkte hem och lyssnade på ljudbok. Senare på dagen for jag till typ stadium?
Tänkte fara och spela tennis nyss men när jag hade cyklat dit såg jag att det var upptaget :/.

Eeh, kände att det blev lite mycket information om min dag i detta inlägg men om ni inte orkar läsa så sluta läsa då(a) ;).

Ååh, imorgon är det brännboll & vattenkrig på skolan :). Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0