det suger



Tja!  Denna mobil gick sönder igår när jag tappade den i marken. Det suger att den gick sönder, okej den är ganska gammal och sliten och inte världens bästa ljud och så men jag älskar den ändå av någon konstig anledning. Jag kan allt utantill på den och den är seriöst bäst! Men igår tappade jag den (den brukar klara av det) och nu är alla bilder, filmer och allt borta från mobilen. Är inte glad precis. Och ca hälften av mina kontakter har också försvunnit. Så nu går jag omkring med en tjock gammal sugig nokiamobil. Jättekul!


Har iaf firat Tina som tog konfirmationen idag, grattis på konfirmationsdagen<3!

Kommentarer
Postat av: Melicia

R.I.P hoppas den startar och blir bra igen!:) btw, vi måste höras och bestämma en dag vi kan vara med varann!:)

2011-07-03 @ 23:27:56
URL: http://stylebymelicia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0