Planer inför fredag




Hej! En bild sen i fredags då jag var med Lovina! Igenligen tog jag jättemycket kort då hon var hos mig men jag har inte lagt ut dom ännu, eller några har jag men.. imorgon är det fredag, jippie! Älskar dom dagarna, jag slutar 12.30 och så är det mitt favorit ämne bild, och som jag sa i förra inlägget så ska vi till svt och kolla hur dom gör och allt, och när jag slutar ska jag rida, och på kvällen ska till något i kyrkan, det händer något där imorgonkväll. Helt perfekt fredag<3!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sälj din kamera och köp ett par gympaskor då. Känns som mer slöseri med en fet kamera än med ett par gympaskor som man faktiskt behöver.

2011-01-27 @ 17:03:17
Postat av: Anonym

Mysig fredag verkar det som <3 <3 <3

2011-01-27 @ 22:46:51
Postat av: lovina

en kamera är ju mycke roligare en ett par skor och dyrare, hennes kaméra är jätte bra och absolut inte fet!

2011-01-28 @ 12:52:41
URL: http://lovinadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0