Några bilder från julafton...


på julafton var jag Marcus, Dennis och mamma påväg till mormor för att vi skulle fira jul, men då.. Då råkade vi köra i diket, haha, ja, det var så det gick till, haha, som tur var hade jag med mig min kamera så att jag kunde fota händelsen.

och då fick en traktorn hjälpa oss upp igen..

och kvällen före julafton hade jag och min bror Marcus gjort marsipan grejer: här ovanför är en kamera som jag gjorde.

och så här såg den ut på framsidan eller baksidan eller vad man nu säger..

och denna gjorde Marcus.

och jag gjorde också en kopp med varmchoklad:)

haha, min min:P, jag bjuder på denna bild också, han brevid mig är min morbror Tomas.

och här är dom jag firade juafton med<3. Tyvärr så tog jag inte så mycket bilder på själva julafton men någon bild hade jag i alla fall:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0