jag ska börja "satsta" på bloggningen igen


(jag är personligt nöjd med denna bild om jag får säga det själv)


Hola! som ni ser på rubriken så ska jag börja "satsa" igen på bloggningen, jag tappar fler och fler besökare per dag nu förtiden så nu tar jag tag i hårdhandskarna, haha!

Det har hänt en lite tråkig sak idag på skolan: ni som har följt min blogg ett tag vet att jag har blivit avstulen 100kr på skolan, nu har det hänt igen fast om vi gångrar 100·3=300, ja, jag har blivit avstulen 300kr till på skolan. Alltså sammanlagt har jag blivit av med 400kr! För mig är det väldigt mycket, så om ni är jättesnälla så snälla be för mig att tjuven ska erkänna, det skulle göra mig superglad:). hare gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0