300 inlägg!




Hej hej!! Nu när jag har gjort 300 inlägg och allt så hade jag igentligen tänkt att göra ett lite extra roligt inlägg eller någon sorts av överaskning till er läsare men jag vet inte vad jag ska överaska er med riktigt. Jag har en grej här hemma som jag har tänkt att lotta ut på bloggen, jag säger inte vad det är men om jag får några fler läsare så har jag tänkt att lotta ut den saken, och jag lovar,, nästan alla som brukar läsa min blogg gillar den saken, så om ni hjälper mig att få mer läsare så kan just DU ha chansen att vinna den saker, good luck!

Kommentarer
Postat av: Tina

MERA BLOGGNING!! ;) haha..:)

2011-01-26 @ 20:47:59
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0