Tina ska snart ringa :D


kofta - carlings

hehe, mössa - carlings

halsduk - carlings

byxor - carlings

tröja - carlings

(bilderna är sedan när jag senast var på stan)

Hej hej! Inte världens bästa kvalla på bilderna men jag orkade inte vara "duktigt". Jag vet inte om jag har berättat att min skola ska ha elevensval vecka nästa vecka, men nu har jag sagt det i alla fall. Jag tror att jag har sagt det förut, men,,, Aja men whatever!

Snart ska Tina ringa och jag ska berätta en sak som både är as bra men samtidigt är lite jobbigt och svårt, tyvärr får jag inte säga det till er. Ni undrar säkert vad det är men jag tror ingen som läser min blogg just nu kommer att få veta det, eller jo, vissa, kanske om ett tag... Bara kanske. Ååh vad jag svamlar, ses, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

kna du skriva det till mig på msn?

2011-02-16 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0