Jäckvik 2011. Nr 2

Nu ska ni få några fler bilder sen jäckvik 2011:

Här sitter farmor i pulkan;).

och här lagar vi mat på murrikan (stavning?). Stekt pannkaka, mums!

här sover jag:)

och här sitter Dennis & Marcus och nördar nått spel:P.

lite suddig bild men det är Tina som gör pacetecken;).

Här tolkar Emmy & Miranda bakom skotern;).

(bild från google) vi såg nästan såhär många renar också.

hehe(a). Här har jag, Tina, Emmy & Miranda klätt ut oss till påskkärringar (a). Vi gick ut och påskade och vi fick:


såhär mke godis, jag tror att det var ca 13 hg!!!

vi fick också en hel del pengar, vi fick 95 kr var!!!

Yeeyh! visst har jag snygg outfitt?! Haha, nä jag klädde bara ut mig lite:P.

Emmy gillar sitt hår?:P

Här sitter några vid middagsbordet och pratar:).

haha, farfar är galen med yxan?

Yyehy! Jag & Tina är ju så coola! (Denna bild har Tina tagit).

Här spelar dom fotboll.

dennis visar någon rolig bild?

vi var också på resturang<3

Jag körde ganska mke skoter när jag var där:P.

en dag var det SUPER varmt och alla låg bara och solade<3333!

Marcus & Dennis posar snyggt!

Detta var allt om Jäckvik tror jag, om jag kommer på något som jag har glömt så slänger jag in det i något annat inlägg, hoppas ni har fått en bild hur det ungefär brukar vara när jag är i Jäckvik<3.  Ååh, justdet, ni har ju inte fått se hur alla stugor ser ut, här kommer dom:


Kommentarer
Postat av: kaisa

re: åh tack, vad glad jag blir! det är bara lite bilder från weheartit som jag slängde ihop! :)

2011-04-25 @ 15:59:37
URL: http://kaisaeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0