Jag vet att det har varit dålig bloggning men internet har inte funggerat.


(jag vet inte om jag har lagt ut den här bilden förr men isåfall får ni den igen)

Hej! det har varit dålig bloggning pga av att internett har inte fungerat. Jag vet att bloggen blir jätte trist om man inte bloggar men jag har som inget val.

Det känns som om jag har sålt jättemycket i jultidningarna nu. Jag har faktist sålt för 3752 kr, men jag har inte sålt sen i torsdags. Ska ut snart TROR jag och sälja typ bara till ett hus, orkar inge mer. Aja men hejdå, bloggar imorgon om internet funkar, puss<3

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Okej, rekomenderas att lyssna på :) Jag städar mitt rum ;) sj? :)

2010-09-21 @ 19:40:50
URL: http://saraagnesterese.blogg.se/
Postat av: lovina!!

jätte finn framsida!!!! puss puss!!!

2010-10-11 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0