Happy Girl



Hejsan! Kom just från matbordet. Maten var mums, det var kyckling gryta med ris. Dagens outfit är:
  • svart och vit randig tunika från H&M
  • jeans-tights från carlings
  • gråa sockar från H&M
  • guldiga örhängen från Glitter.
  • mitt-bena med hårnålar
Har tyvär inga bilder<3. Jag behöver gå till bibblan. Men har ingen idee om vad jag kan låna.Har ni något förslag?  Idag på skolan så hade vi bild. Det är en av dom ämnen som jag verkligen gillar. Det är så roligast att rita av människor, men det är svårt. Jag har sån stor lust att skriva om någonting men det är så svårt att komma på något. Just nu är jag typ överlycklig, jag vet inte varför men det är kul:). Nu måste jag gå och ta en chokladboll. Hare Bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0