Min födelsedag



Vist var tårtan fin?



Det var mycket godsaker.



Här är hälften av presenterna. det är en kamera, pengar, solglasögon, benvärmare, örhängen och kort. 
Tack SÅÅÅ mycket för kameran<333.



Och här är andra hälften av presenterna. Jag fick en läppenna, jeanstights, blus, hårband, present-kort på H&M som är fyld med 500 kr, present-kort på gina-tricot som är fyld med 250 kr och en pinart. En pinart är som små spikar som man her handen i och då formas den efter handen. Faktist en väldikt kul sak. Men ett stort Tack till alla som jag fått present av, jag älskar er alla. Ni som undrar så har jag fyllt år idag. jag har haft en underbar dag. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Melicia

GRATTIS WILMA! :D

2010-05-23 @ 18:39:39
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda<3

Jätte fina pressänter!! :D<333

Jag ville vara med dig idah men jag hade loppis!! :(

Men jag kan väll vara med dig i veckan för du är väll hos din mamma i weckan?? =)

Vi sess i skolan :)<33333

I LOVE YOU!!!!!

Puss Mattizzz

2010-05-23 @ 19:28:08
URL: http://mattizzz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0