Lovely sun



Hej hej. Vist ser solen härlig ut? Idag så har vi haft natiopnelt prov i matte. Vi hade också nationelt prov i måndags och i tisdags. Idag på skolan så körde vi fotboll på gympan. Kanske inte den bästa sport jag vet men men....... När jag kom hem så la jag mig i hammoken och solade<333. Efter det så åt jag pannkaka med familjen. Det har varit så underbart varmt dom senaste dagarna. Jag fyller år på lördag och jag hoppas verkligen att det blir lika fint som det är nu:). Jag tror att det blir det för i hela mitt liv så har det alltid varit fint väder på min födelse dag. Jaja men nu ska jag gå ut i solen igen och äta piggelin♥. Hejdå kram Wilma<3

Kommentarer
Postat av: Wilma [FOTO OCH VARDAG]

SV: jo, piggelin är bäääst!<3

2010-05-19 @ 19:35:27
URL: http://weja.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

sv: tackar :) jajemen det är det ofc!

2010-05-19 @ 22:52:35
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0