Emmy och Tina<3



Haha fin och  gammal bild. Not. Hej hej idag så ska jag till min underbara kusiner, emmy och tina. Dom bor i skellefteå. Jag ska dit och sova över en natt, det kommer att bli super kul. Jag vet inte om jag kommer att skriva något när jag är där men jag kan försöka. Om jag kommer ihåg så ska jag nog fota mke, med mobilen. Jag har ingen egen kamera. Men pappa och mamma jag önskar en då jag fyller år. Jag fyller år om en vecka. Det blir kul:). <3 men nu ska jag packa lite så hejdå

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Wilma :D

Nu kan du tävla om saker värda över 5000 kronor på min blogg! smink, hårvård, kläder, presentkort, och mycket mer! totalt 32 saker i en STOR goodiebag!

http://byalexandra.blogg.se/2010/may/goodiebag-tavling-varde-over-5000-kronor.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar "reklam" , hoppas att du kan radera kommentaren isånnafall:)

2010-05-15 @ 21:56:38
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0