Sommarlov:D



(okej 2 års gammal bild så inte så super fin men har verkligen helt slut på bilder, jag måste ladda upp lite bilder men jag har inte några som är bra nog så ni får ha då jag bara var 10 år men ni överlever) Ja nu är det sommarlov! Är helt taggad på allt som jag ska göra på lovet. Jag har allt framför mig, så kul det kommer att bli!! Skolavslutningen var både rolig och sorglig. Det var kul för att det är sommarlov nu och sorglig för att Matilda min bäste vän ska flytta till linköping:(. Jag kommer att sakna dig såå mke, skolan kommer att bli så tom utan dig. Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka. Kram på dig Mattizz. Jag har nyss kommit hem från skolavslutningen, nu ska jag gå ut i skolen och läsa tror jag, hejdå och ha ett bra sommarlov nu allihopa, kram

Vad ska du göra på lovet?

Kommentarer
Postat av: Mattiz

Jag kommer att sakna dig med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du är en diamant för mig min bäste vänn!! :)<333

2010-06-05 @ 14:55:43
URL: http://mattizzz.webblogg.se/
Postat av: Wilma [FOTO OCH VARDAG]

Ofta du redan haft avslutning?

2010-06-05 @ 17:34:06
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0