Årets första dopp:D


(Så här ser det ut där vi bor, inte så bra bild men det är jätte fint hus)

Hej hej, idag så har jag tagit årets första dopp för mig i ett hav, jag vet att jag är lite sen men det har inte varit något annat bra tillfälle. Men det var SÅÅÅ kalt, jag är inte en badkruka bara så ni vet:P.  Vi for till dedära havet som vi var vid igår. jag har haft en underbar dag, sola, bada och läsa. PÅ stranden så är sanden helt vit och på vissa ställen i vattnet är det turkost! Och när allt är som helt perfekt så ska ju det komma någon motgång, ja den här gången så fick jag en sticka i foten som naturligtvis inte går att peta bort. Jag fick ju ha den hela dan på stranden, och när vi kom hem så prövade vi att peta bort den men det gör ju så ont. Vi var tvungen att sprätta upp skinn, jag sitter med stickan i foten än. ONT! Aja men anars så har jag haft en super toppen dag♥. Har just ätit kyckling med god ost och små tomater och lysnat till klassisk musik i kvällssolen. Alldeles alldeles underbart. Riktig sommarkväll♥

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: okej :D så härligt!

2010-06-24 @ 20:26:46
URL: http://blogbyfrida.blogg.se/
Postat av: Moa!<3

sv: okejj! va bra! göru?

2010-06-24 @ 20:52:50
URL: http://bloggenavmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0