Fyndat




Hello. Idag så blev det en lite anorlunda dag för mig.Jag är ju typ van att vakna ca halvtio men igårkväll så fick jag lust att följa med pappa på jobbet. Och vi skulle fara från hemmet halvsju! Men jag är faktist inte trött alls nu, det är nog för att jag har vilat ut förr. Så jag var på MVG gallerian kl halv åtta på morgonen, det var ganska kul. Men alla affärer öppnar ju halvtio så ingen affär var ju öppen. Men då affärerna öppnade så ville pappa fara till nya Bil tema. Det öppnade för första gången idag, vi köpte en STOR badring som man har efter en motorbåt, i sommar så ska jag åka  den mke. Aja men sen så for vi och gick lite på stan jag hittade en klänning från H&M 75 kr men klänningen hittade jag igår då jag gick på stan men endå. Och så köpte jag armband får ur&penn för 25 kr och rengöring för ansiktet på apoteket och hairpray på ÖOB för 19 kr och balsam från ÖOB för 15 kr.

Kommentarer
Postat av: - matildalala

tack din med :D

2010-07-08 @ 15:59:46
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: - matildalala

inget själv?

2010-07-09 @ 12:17:53
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0