Min kamera♥


Heeej! Det här är ju konstigt, bara för att jag bloggade en gång för några timmar sedan har statistiken bara rusat iväg, jag blir också så glad då jag kollar statistiken och ser att den växer, det är jätteroligt♥! Jag ska försöka blogga iaf 2 gånger per dag här framöver, men imorgon ska jag bort till något ställe nästan hela dagen tror jag...


Jag har ju min systemkamera men på julafton så blev det något konstigt med mitt objektiv, det gick inte att snurra helt runt, det som hackade. Men jag vet inte vad som har hänt med det eller något sånt där. Men nu har pappa lämnat in den på lagning så jag får inte träffa min "älskning" på ca 4-5 veckor, det blir säkert längre tid än det. Jag kommer att sakna den så mycket:(. I ♥ my Nikon!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej, allt bra? :)

2010-12-30 @ 18:02:19
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: matilda

GOTT NYTT ÅR!!!<3 älskar deii<33

2010-12-31 @ 11:22:15
Postat av: Melicia - fashion and photograph.

hur mycket statistik har du?:)

2011-01-02 @ 17:40:34
URL: http://melicias.devote.se
Postat av: Melicia - fashion and photograph.

men du sa jag det var bra!;) då kan jag säga vad jag har:]!

2011-01-02 @ 17:59:40
Postat av: Melicia - fashion and photograph.

men du sa jag det var bra!;) då kan jag säga vad jag har:]!

2011-01-02 @ 17:59:49
Postat av: I S S A ♥

ooh! illa att den är på lagning i typ en månad! jag lider med dej :( <3

2011-01-03 @ 00:32:08
URL: http://lillaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0