Gå på stan, spela kubb och vara med familjen<3


Nya solglasögon - ur&penn 50 kr,


Ny keps - H&M, 50kr


Ny tröja - H&M 100 kr


Idag har jag, Dennis (min ena bror), mamma och Marcus (min andra bror) spelar kubb. Det var jätte mysigt<3. Frånbörjan av dagen så cyklade jag och mamma till stan, (ni ser frånbörjan av inlägget vad jag köpte). Och sen då vi cyklade till baka så kom Dennis och Marcus, vi åt grillat och spelade kubb, jag älskar att göra saket med familje<3. Jag vill bara säga att jag ska försöka att blogga imorn, våran dator är typ knäpp, intenätt funkar inte jämt. Men om internätt funkar imorn så ska jag blogga, och ikväll så har jag och mamma tagit ett kvällsdopp, ÄLSKAR LIVET<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0