såld!! :D


Yes! Idag har jag sålt denna cykel till en ny lycklig ägare, alldeles nyss för ca 5 minuter sedan fick den nya ägaren nyckeln till den och jag fick 900 riksdaler för den;). Yeeyh, nu ska jag köpa en ny cykel här hos mamma också (a).

Idag har det varit en bra dag, vi hade redovisning i skolan i ämnet NO och vi hade gjort egna planeter som vi redovisade om, jag blev faktiskt riktigt nöjd över min redovisning, jag brukar inte vara  jättenöjd efter en redovisning, eller jag brukar inte vara onöjd men nu kände jag mig nöjd, skönt att få göra det ibland(a).

Då jag kom hem så hade jag köpt en strawberry white och jag satte mig i hammocken och solade♥. Gahh vad skönt det är med sommar, och snart är det inte länge kvar tills imorgon då det blir ännu en toppendag, ha en rolig kväll, ses!

Kommentarer
Postat av: erika

var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

http://elundgreen.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html#comment

2011-05-07 @ 15:30:17
URL: http://elundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0