några frågor,,typ.

Namn? Wilma Maja Jannica Berglund.
Vad är du allergisk mot? katter och typ hö.
Var har du ont? ingenstans:D
Använder du hårspray? ja, ibland, inte alltid.
Kan du stå på händer? hehe, nä.
Gillar du ketchup? ja
Är du glad nu? ja, ganska.
Var du glad igår? ja!
Spaghetti eller makaroner? spaghetti
Land du vill besöka? många, men just nu vill jag verkligen fara till thailand, fast där har jag redan varit 2 gånger men i alla fall.
Piercingar? nä, eller bara i öronen om det gills.
Tatueringar? nopp!
Längd? typ 160 tror jag
Skostorlek? 38
Hårfärg? blond
Fräknar? några har jag.
Vikt? - säger jag inte
Kär? nej
Önskar du att du bodde nån annanstans? nä, jag trivs där jag bor.
Tänker du på självmord? absolut inte!!
Dricker du? inte sprit.
Använder du droger? nopp
Röker du? nej
Vilket schampo använder du? olika
Vilken parfym använder du? jag tror att den heter: Fizzy
Vad är du rädd för? spindlar
Gillar du att tvätta? öö, nä, varför skulle jag gilla det?:P
Gillar du berg-och-dalbana? ja, om den inte är för läskig.

Senaste...
Filmen du hyrde?
jag tror att den hette typ: "it's a boy girl thing"
Filmen du köpte? oj, det var jättelänge sedan jag köpte en film, jag kommer inte ihåg.
Låten du hörde: det var min väckare: i believe - med agnes.
Låten du laddade ner? jag laddar inte ner låtar.
Personen du ringde? pappa tror jag.
Personen som ringde dig? mamma.
TV-program du såg? haha, djungelboken :S.
Person du tänkte på? många, jag tänker ju hela tiden på människor.

Favorit...

Mat?
kanske stekt kött i mammas jättegoda sås och potatis.
Låt? vet inte, gillar många.
Sak att göra: FOTA!
Sport: basket kanske.
Dryck: vatten och mjölk.
Kläder: har ingen aning.
Film: vet inte..
Bil: är inte intresserad.
Serie: jag följer ingen serie men kanske vänner och ana gina show.

Antal...

Gånger ditt hjärta brustit? vet inte, det beror på hur man menar med brustit, om jag blivit jätte ledsen eller om jag bara är lite sårad.
Hjärtan brustet på grund av dig? jag vet inte, hoppas inte så många gånger i alla fall.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? alla:)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? oj, jag vet inte.
Ärr du har på kroppen? ett tror jag.
Pålägg som gäller: det beror på vad jag är sugen på:P. men skinka och keso är mums.

Senaste...
Boken du läste?
sorg fjäril
Personen du fick e-mail av? någon från blocket som jag hade frågat en grej.
Personen du fick brev av? jultidningarna, om det gills.
Personen du fick sms av? Lenita
Gången hela din familj åt middag tillsammans? ööm, det var ett tag sedan för mamma och pappa bor ju inte ihop längre.
Saken du köpte? kläder.

Vad har du gjort idag? inte så mycket än, jag har bara ätit frukost och sett på film.
Var det kul? ja, eller det var mer mysigt.
Brukar du svära mycket? nej, jag svär inte alls.
När stiger du upp på morgonen: på skoldagar 07.00-07.30 och på helger: 09.00-11.00
Gillar du att slåss? öö, nee.
Vad har du på dig? hehe, pyjamas.
Vad ska du göra ikväll? har inget planerat, jag ska försöka att gå och lägga mig ganska tidigt för jag måste vända tillbaka dygnet. 



Kommentarer
Postat av: - Awa Gardis

Hej!



Jag har tävlingar som dyker in titt som tätt efter varandra, du får jätte gärna vara med och tävla! Lägg även gärna till på bloglovin så du inte missar någon tävling, med ett pris du kanske behöver? Ha det fint. Kram!

2011-01-10 @ 02:36:01
URL: http://awagardis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0