on the days that were


Ph: jag

Tjoho! Nu var det några dagar sedan jag skrev ett inlägg. Som sagt har jag varit i mina grannars stuga i ca 3 dagar tror jag, vi har haft väldans mysigt där, vi kunde även åka till stranden en dag och sola och spela kort. Jag & Sanna fick sova i en egen liten stuga också.

Dagen när vi kom hem från stugan kom en familj från Solefteå och hälsade på, när dom var här var det också roligt. Nu har de nyss åkt hem så nu håller jag på att packa till lägret som är på torsdag, ska bli asskoj, har längtat hela sommaren! Idag så var jag lite på stan med dom också och så åt jag och pappa på göteborg, gött!
Btw så har mina grodor dött nu ;( , fick dom att leva i 13 dagar.
Ska kolla igenom 59 olästa inlägg nu :/.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0