home again


örhängen 25 kr - gina (rea!!)

tröja 99 kr - bikBok

örhängen 35 kr - ur&penn

bikiniöverdel 149 kr - nån sport affär

tröja 149 kr - BikBok

Hejsan! Det känns som att jag har massor att berätta om, vet inte var jag ska börja. Ni kommer att få lite bilder troligtvis från veckan som varit, har egentligen inte SÅ mycket att berätta men lite bilder ska ni iaf få se.

Ovanför ser ni de plaggen & smyckena som jag handlade in när jag var på stan med Emmy för ca en vecka sedan.

Som ni kanske förstår så kom jag hem igår från Skellefteå, så dagen idag har spenderats i hamocken och lyssnat på ljudbok och bara haft det skönt. Har blivit lite sjuk också, hoppas mer än gärna att jag ska bli frisk så snart som möjligt. Hare gött!!

Kommentarer
Postat av: jannica

Bra de där örhängena kan jag ju låna då ;-)

2011-06-27 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0