behöver din hjälp


Hejsvejs! Själv tycker jag att jag bloggar astråkiga inlägg, och det märks på statistiken att ni också tycker det. De få som kollar på min blogg kollar nog för att ni känner mig eller nått sånt.

Så nu frågar jag er, vad vill ni läsa om och vad tycker ni är intressant? Vill ni läsa hiss&diss eller vill ni läsa och kolla på olika stilar och snygga kläder eller vill ni se bilder eller fler outfits? Snälla säg för ni bestämmer till ca 50%, så kom med olika förslag om vad du vill läsa om. Det finns inga rätt och fel, kom med helt random förslag det är bara skoj och ni kanske, troligtvis får läsa om det;). Nu får ni chansen att hjälpa mig, jag behöver din hjälp! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0