godis & kläder <3

Hejsan! Nu visar jag lite bilder som jag har lovat att visa er, tyvärr så kan jag inte visa er bilder sen klassfesten som sagt.



såhär såg jag ut på kvällen i torsdags då vi hade galakväll.


och nu äntligen får ni se mina solglasögon som jag köpte förra veckan, endast 20 kr!!

nytt linne lindex - 75!! Har letat ett leolinne ganska länge och nu har jag hittat ett, med ett superpris dessutom!

kofta H&M - 100kr

Har laddat upp med lite godis till påsken, eller dethär godiset blir nog uppätet i bilen på väg till jäckvik, hehe(a).
Har bara lust att skriva hur mke det kostade, snickers - 15kr!!! bubblizz - 10!! As billigt på öob!

Var på stan idag, eller på strömpilen men ändå;). Hittade lite finfina saker då<3. Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: lovina

finna<3

2011-04-16 @ 21:41:05
URL: http://lovinadahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0