pesach? :P


suddig bild, jag ska börja fota mera, jag lovar! Gammal bild

Tja!! Ikväll har jag för firat påsken på en judiskt förening som hette typ pesach? Vi fick äta judisk påskmat mm. Kul att prova på nått nytt:P. Kom nyss hem och nu är jag riktigt trött faktiskt, imorgon blir det nog bio tror jag, vet inte riktigt än vad jag se, om ni har något förslag så säg det gärna, ses!!

Ps: Galakvällen som var igår var kul, det var kul att se vad alla hade övat in och alla var superduktiga<3. Jag hade inte med mig min kamera dit så ni kan nog inte få se bilder därifrån men ni ska få bilder hur jag såg ut den kvällen och så har jag ju lovat att ni ska få se mina solglasögon, lite sen men... :ds

Kommentarer
Postat av: matilda

Okej :P

Glad påsk! :D

2011-04-16 @ 10:25:26
URL: http://jesusismylife.devote.se
Postat av: Tina

Aaaah snart ses vi!!!:) mot dollarstore!;)

2011-04-16 @ 18:45:30
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0