Ridit ända till koddis!

Hej hej, nu kommer lite bilder från igår då min bror tog studenten. ( jag hade tyvärr inte med kameran idag)



Ja på studenten så måste man ju hissa flaggan.


Och blåsa upp ballonger.



Alltså se vilken cool klubba. Min bror Marcus fick denna stora fina klubba. Jag tycker att den var jätte cool, Tycker inte ni det?


Är det bara jag som ÄLSKAR smörgåstårta? Jag fattar inte att vissa inte gillar det!? Jag älskar det iallafall.



Se vilken mumsig tårta, kladdkake botten och choklad smed på och färska jordgubbar på, det var inte helt fel. Det var 2 tårtor till men min kamera fick just slut batteri då jag skulle fota dom två, lite snopet men. Det här var ju igår men idag så har jag och mamma ridit till kåddis. Vi for ca kl 12.00 och vi kom hem till stallet igen ca 16.00. En riktig långtur, okej vi stannade ju dit vi skulle och då fick dom stå och beta och vila ett tag men endå. Nu är jag alldeles slut i hela kroppen. NU ska jag gå ut i kvällsolen och läsa Systrar i jeans jag har snart läst ut den:D. Hejdå♥

Kommentarer
Postat av: L I N N E A ღ

sv: JA, GALET ROLIGT OCH SKÖNT MED SOMMARLOV!!! ღ

2010-06-11 @ 19:35:40
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/
Postat av: moa

sv; vaknade just dsj?

2010-06-12 @ 11:32:19
URL: http://bloggenavmoa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jaa, smörgostårta är typ godare är vanlig tårta!! ;P<33

Vi kan vara med varandra på tisdag till onsdag och så kan typ"jag" sova över elr du men kan jag inte få sovaöver hos dig för det har jag ALDRIG gjort! :P:D<33

2010-06-12 @ 15:11:24
URL: http://mattizzz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0