brännboll, resturang och rida



Hej. Idag på skolan så var det brännboll hela dagen. Alla på skolan i alla klasser möter varandra i blandade grupper och sen den som vinner av alla lag får möta lärarna. Mitt lag vann inte. Men det var kul ändå. Imorgon är det skolavslutning, det blir bra med lite lov. Sen då jag kom hem från sista skoldagen så for jag och mamma och red. Det är lite gammal bild då jag rider men jag tog inga bilder idag. Då jag och mamma kom hem så gjorde vi oss fina till kvällen. Det var ju så att jag och mamma och våra grannar skulle fara på invito men invito var stängt så vi for på på en annan resturang. Det var gott där. Jag blev sååååå mätt, det gör riktigt ont i magen. Nu ska jag gå och göra lite saker.  Hejdå puss/wilma

Kommentarer
Postat av: Wilma [FOTO OCH VARDAG]

SV: ååh, tack tack tack så mycket♥♥ Det känns så roligt när folk uppskattar mina inlägg! :)

2010-06-05 @ 09:39:24
URL: http://weja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0