Magnum strawberry white



Jag bara ÄLSKAR denna glass, den är så god. En krämig jordgubbsglass med vit choklad över. Perfekt en varm sommardag. I vanliga fall så är jag inte så förtjust i jordgubbsglass, men det här är något extra, det är faktist den godaste glass jag vet. Har ni läsare smakat den, ni som har det lägg gärna till med en kommentar om vad ni tycker om den.

Idag har jag och mamma varit i simrishamn för att kolla på lite saker, jag hittade ingenting som jag var intreserad av. Min tandställning har ju gått sönder och jag har räls så idag gjorde tandställningen jätteont, det var som en ståltråd som stack in i skinnet och krokade fast där, usch. Så när jag sa något eller skrattade eller rörde en min så krokade ståltråden fast i skinnet och gick inte att ta bort. Så jag sa inte så mke då. Men då sa mamma att vi måste gå till tandläkaren och fixa det, vi gick bara till en tandläkare och han hade just blivit klar med patienten före. Ibland har man verkligen tur. Jag har aldrig varit så tacksam över att gå till tandläkaren som jag var idag. Så nu är min tandställning som ny.

Kommentarer
Postat av: Moa!<3

sv: va pratade vi om?

2010-07-05 @ 20:40:16
URL: http://bloggenavmoa.blogg.se/
Postat av: Moa!<3

sv: ok göru?

2010-07-06 @ 09:36:11
URL: http://bloggenavmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0