en väldigt massa inlägg! eller hur var det nu?


Tjo alla läsare som jag möjligtvis har kvar! Visst har det varit en massa bra uppdateringar den senaste veckan här va? Inte? Nä, som ni säkert har märkt har uppdateringen varit rent av usel! Men till min förvåning har jag faktiskt haft en del läsare i alla fall som har kollat då och då så jag kände att jag var skylldiga er ett inlägg.

Men mycket av anledningen till dålig uppdatering är skolan och faktiskt basketen, men basketen är det positiva som tagit min tid. Nästa helg ska jag till skellefteå och spela några matcher där, kommer nog bli kuuuul!
Men ni ska nog inte hoppas på för mycket bara för att jag gör ett inlägg nu, tror faktiskt att det kommer fortsätta med dålig uppdateing men ni kan ju hålla utkik om ni har lust! Ha det grymt bra nu, byee byye!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fina bilder du tar :)

2012-08-26 @ 18:00:57
URL: http://goldenphotos.blogg.se
Postat av: Sarah

blogga nurå! :D längat efter fler inlägg men du kanske har slutat, elr tagit bloggpaus

2012-08-27 @ 21:15:47
URL: http://goldenphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0