some nature photos






Fotograf - Wilma Berglund (jag) Kamera - Nikon D3100

Hej, som ni kanske ser har jag en ny header, tror inte att den kommer att vara så länge men någon vecka kanske.

Denna dag har också varit ganska lugn, har gjort lite läxor, läst och för ovlanlighetens skull har jag lagt pussel, haha! Det gör jag aldrig, orkar inte, det låter väldigt långtråkigt, vet. Men idag har jag gjort det, haha!

Anledningen till att helgen har varit så lugn är för att till veckan blire troligtvis sena kvällar och sånt. Men det känns skönt att vara utvilad frör en ny vecka. Ses!

Kommentarer
Postat av: Tina

JÄTTEFIN HEADER!! :)

2011-09-25 @ 21:21:50
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0