från det ena till det andra




Fotograf - wilma (jag)  kamera - nikon d3100     (the summer in my ♥)

Tjolahopp! De senaste dagarna har det varit ganska mycket läxor och träningar så jag har inte hunnit med någon bloggning. Men nu då det äntligen är underbara fredag så kan jag äntligen blogga i lugn och ro. Myyys!

Aja idag var det skolfoto, ser ut som en korv på klassfotot, typ står och tittar på något annat, hehe! Ska iaf köpa hem skolkatalogen så jag kan kolla på alla andra (a). Vet ni, nu har jag sålt jultidningar för 8309 kr! Wohho! Ska nog skicka in dem snart.
Har 105 olästa blogginlägg nu som jag ska kika igenomm, ha en bra fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Emmy♥

Svar: Ja de har jag:) Visst har du också de?:D<3

2011-09-23 @ 23:20:19
URL: http://emmywik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0