Ons, tors & fre



Heej! Först vill jag bara säga att igår så hade jag ingen dator att blogga på så det blev ingen bloggning då.

Nu ska ni få läsa lite sammanfattning på några dagar:

Ons: då fyllde min bror Marcus år och då kidnappade jag, Dennis, Veronica & mamma han och satte vi på ögonbindel på han och körde bil till elven och sedan kom vi med häst och vagn till han och vi åkte vi till en grillplats och åt smöråstårta och han fick öppna presenter. (jag hade tänkt att lägga upp bilder på allt med datorn är slut minne på :/)

Tors: Var jag på media markt och kollade på olika stativ, jag såg ett som jag blev lite intresserad av men jag köpte det inte, jag kanske köper det idag :).

Fre (idag): Sista fredagen på skolan i 6:an idag, egentligen så borde jag vara jätteglad för det men jag kommer ju typ att sakna alla <3. Idag så fick jag också tillbaka So provet, blev jättenöjd nu med :D! Nu ska jag typ fara till strömpilen och sen så kanske jag ska till Media Markt och köpa stativet :). Ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0