kyrkan, Sanna & kinamat


(bild från google)

Hejsvejs!! Jag vill bara säga att igår blev det en riktigt lyckad valborg, som sagt så grillade vi först och det blev supergott, verkligen♥. Och sen for vi till majbrasan och då var det något möte där och sen blev det massa skoj & mys:D.

Idag for jag till kyrkan och där var Julanda, Melicia, Linn & Sanna. Ni tjejer som sjöng var riktigt duktiga;). Efter kyrkan följde Sanna med mig hem och då åt vi kinamat, gott! Sanna for just hem. Denna dag har varit toppen!

Bara så ni vet så ska jag börja skriva lite mer detaljerat än vad jag har gjort tidigare, det är för att det är kul att kolla igenom gammla inlägg och se vad jag gjorde för exakt ett år sedan, jag vet inte om jag kommer att få mindre eller mer läsare men jag kommer att göra det ändå ;). Nu ska jag fara ut och cykla, ha en bra kväll, ses!

Kommentarer
Postat av: Tina

COME ON!! BLOGGA :@ ;)

2011-05-02 @ 21:32:03
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0