fredag den 13:onde = en toppendag


(Någon random bild som jag tog förra året på sommaren)

Hejsan! Idag trots att det är fredag den 13:onde har det varit en toppendag. (jag tror inte på otur på denna dag men..). På skolan hade vi mina favoritämnen, svenska & bild, och när vi slutade för dagen stannade jag, Lovina & Pernilla kvar på skolan. Det började med att vi skulle skriva klart en grej i svenskan och vi ville stanna kvar och göra klart den grejen. Men då vi var klara hade vi superkul. Vi skrattade och "busade" och "lekte". Vi slutade egentligen 12.25 men vi gick hem 15.10. Haha, vi hade iaf kul:D!

Nu ikväll så ska jag mysa med familjen och göra lite småsaker som jag gillar, det blir bra <3. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0