asbilligt!


jumpsuit - bikbok 25 kr!! Galet billigt!!!


skjorta - bikbok 25 kr!! asbilligt!

Tjoho! För några dagar sedan när jag var på stan med Sophia hittade jag dessa snygga fynd, är riktigt nöjd <3. Går omkring i min vita jumpsuit nu och bara myser, den är det skönaste plagg jag har, hur mysig som helst.

Imorgon kommer världens bästa Matilda till mig, ska bli hur kul som helst att träffa henne igen. Har inte träffat hon på typ ett halvår. Det blir iaf bäst att träffa den underbara tjejen!

Kommentarer
Postat av: Tina

heej :D

Du asså har du sett fotomodellsbilderna på min blogg? ;)

Jag fotade faktiskt heeeeeeelt själv (stolt!!)

Plus att det också är jag på bilderna :D

KRAM OCH VI SES NOG IMORGON!! <3

2011-07-30 @ 12:33:34
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0