Tina kommer♥


Haha, jag gjorde bara ett snabbt collage eller vad det nu heter av bilder som jag har tagit nu i vinter, jag är endå ganska nöjd med bilderna. Aja, men Tina kommer idag! Jippie, hon kommer kl 4 idag med bussen och imorgon ska vi gå på stan och shoppa, ååh vad kul det blir då hon kommer♥.

Jag vill bara säga en sak: Ni får gärna kommentera mera, jag har inte värdens bästa statistik men den är endå hyfsad, och om jag nu har trogna läsare som läsen ca en gång per dag så kan ni väll kommentera också, på dom senaste inläggen har jag inte fått en enda kommentar. Jag vet att det är svårt att komma på en kommentar bara så där men bara jag får någon kommentar på någonting, det kan ju vara vad som helst, ni kommentera vad ni tycker min blogg ska handla om eller vad som helst, och om jag får några kommentarer kanske jag bloggar mera också. Ni kanske också tänker att just DU inte måste kommentera och att DIN kommentar inte är så viktig endå, men tänk om alla människor tänkte så! Så snälla, kommentera mera, det gör mig jätteglad♥!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen,

Förlåt för ett jäätte sent svar tillbaka.

Jag har precis kommit tillbaka från min blogg paus, det känns riktigt bra. Hoppas allt är bra med dig!



Och gott nytt år i efterskott (haha, kanske man inte säger så :p )



Hoppas du vill fortsätta ha kontakt med mig, inge tvång :)



Puss

Emma

2011-01-05 @ 17:19:06
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: djoikiis

jättefina bilder i collaget! :D dem ser ut ha blivit tagna från typ google så det är helt fantastiskt att du har tagit dem själv tkr jag! :o <3 tummen upp till dig tjejen! :)



jag är btw med i en tävling och om du skulle vilja rösta på mig här ( http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment ) så skulle jag bli jätteglad! :D man vinner ett stativ, och det är ngr jag verkligen behöver! :O så snäääälla gör det! :)



om du röstar och sedan berättar det för mig genom att kommentera det på min blogg så länkar jag dig i 4 inlägg! :D en grym chans för dig att få nya läsare eftersom min statistik bara stiger! :D



förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, men det här betyder verkligen SJUKT mkt för mig! :S en liten röst från dig skulle verkligen göra min dag, det är bara ett litet klick, tar typ bara en minut! :D kram! <333333333

2011-01-05 @ 21:08:06
URL: http://djoikiis.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Om du fick byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara & varför? :)

2011-01-06 @ 01:04:20
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Vad uppskattar du mest av allt i ditt liv just nu? Det kan ju vara vad som helst, pojkvän, familj, vänner osv. Intressant att veta vad just DU uppskattar :)

2011-01-06 @ 13:41:40
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0