svar på en kommentar


ganska ljus bild men aja..

Hej, jag har fått några "klagomål" för att jag inte bloggade igår men jag har faktiskt en anledning till det:  jag gick
ju i skolan som vanligt och sen gick jag på stan (jag hittade 2 saker men jag tar upp dom senare). Och sen när jag kom hem så hade jag och mamma myskväll med god mat och så så jag hade ingen lust att blogga just då. jag har en liten fråga också från en av mina läsare:

Lillan-DU Ä JÄTTE FIN!!!!!!!! kan du ta me den här frågan i ett inlägg?!:D ...vad har du för kamera och vilket objektiv har du?:) snälla, ta med det i ett inläggg!!!
p.s har inte kommit igång med min blogg än!!! :D KRAM PÅ DIG!

svar:
Min kamera heter Nikon d3100 och jag har ett helt vanligt objektiv, alltså 18-55mm, och tack för att du kommenterar och ställer frågor. Det gör mig jätteglad<3!

Kommentarer
Postat av: Tina

sv: hahha ja, jättekul att bara testa alla:)

2011-01-15 @ 17:37:00
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0