stan med världens bästa tina!♥


Monki 100kr, jag blev hur nöjd med detta köp som helst, jag provade plagget typ bara för skojs skull men då upptäckte jag att det faktist var ganska snyggt endå, igenligen kostade den 200:).



Gina- 100kr. Den är blå, det kanske inte syns men den är det♥. Detta plagg ÄLSKLAR jag också.

HM- 49 kr. En necessär som jag kan ha lite grejer i.  (om ni undrar varför inte hela necessären är med på bilden så är det för att när jag lägger ut bilden på bloggen så klipps en del av bilden bort på högra sidan)

HM- 50 kr!! Hur billigt som helst!! Den hade igentligen kostat 299 kr men nu kostade den 50 kr! Det är ju galet blilligt!


Hej hej! Som ni ser här ovanför har jag varit på stan och fyndat lite, jag är riktigt nöjd med allt jag köpte. Det har varit jätte kul nu när jag och Tina har varit med varandra, vi har skrattat en hel del och gjort roliga saker, men för ca 20 minuter sedan så tog Tina bussen till skellefteå igen. Jag hade gärna kunnat vara med hon ett par dagar till men hon hade planerat med några kompisar att göra en grej. Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

jag svarar på kommentarer :)

Allt bra idag`?

2011-01-07 @ 21:02:06
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0