lite av allt möjligt



Hej! ursäkta för att jag inte bloggat sen.. ja, jag kommer inte ens ihåg när jag bloggade sisst (a). Men jag har faktiskt några orsaker till det: 1. jag har varit hos några på nyår och jag hade faktist typ inte tid att blogga. 2.det fanns ingen dator som jag kunde blogga på, eller det fanns men..  3. har ingen mer anledning.

Ni får nog ingen sammanfatning sen jul och nyår, ni orkar nog inte läsa allt heller (a). Men iaf imorgon kommer Tina med bussen till mig<3. Det kommer nog bli jättemysigt♥. Och i övermorgon ska jag och Tina gå på stan och äta på stan och shoppa på stan. Längtar tills hon kommer♥.

Och förensten är jag inte helt frisk, jag är lite sjuk faktiskt:(. Ni får gärna hålla tummarna för att jag ska bli frisk igen ;). Ha, det bra alla, jag ska nog blogga imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0