ledig en extra dag!!


(bilden är helt oredigerad)

Hej hej! Igår då jag satt med datorn i knät smsade Pernilla och frågade ifall vi var lediga imorgon (alltså idag) och jag bah: nä, eller jag vet inte, varför skulle vi vara det, hon bah: ja, men Lovina har sagt att vi börjar den 11 januari, jag bah: jaha, men då är det säkert så. Så då smsade jag min mamma och frågade om vi var lediga imorgon (idag) och mamma bah: ja, ni är lediga. Så gissa om jag blev aningen glad då jag fick som en extra dag ledigt! Svar: ja, det blev jag verkligen!

Och idag är pappa också hemnma för han är "sjuk", haha nej men han är sjuk men inte så jätte mycket sjuk så vi har endå gjort saker idag, nu ska jag gå och äta något, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0