veckans hiss/veckans diss



kladdig handtag: kladdiga handtag är verkligen ingen hitt,
man vill bara öppna dörren och gå in men så blir man kletig och
det blir bara jobbigt, det borde finnas en lag på att alla handtag
borde vara rena (a).

utpekad: på någon lektion och man har suttit i sina egna tankar
medans läraren har undervisat och sen så ställer läraren en fråga
till dig och du har ingen aning, snacka om att bli avslöjad (a).


Fredag: Det måste vara universums bästa dag någonsin!
Du har hela helgen framför dig och kan hitta på roliga saker.
I mitt fall så har jag dom bästa ämnena som jag vet på fredagar
också♥.

Överaskningar: Det behöver inte vara något stort, bara en
enkel sak som att någon har bakat bullar till en eller gjort
en liten fest för en. Någon sak som man inte väntar sig,
det är något som jag i alla fall blir riktigt glad över!!

/wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0