"varma" och "snälla" bilder på något sätt






Fotograf: Wilma kamera: Nikon d3100   Bild: oredigerade

Jag älskar sådana bilder som är ovanför, dom är som "varma"  och "snälla" på något sätt.
Men jag måste säga en sak: Ingen får kopiera bilder från min blogg om ni inte frågar först, fast om det är mina kompisar så är det en annan sak. Ni som känner mig får kopiera bilder från min blogg men inte ni som inte känner mig, det är strängt förbjudet. Det är mina bilder som jag tar själv och, ja ni fattar... Kom ihåg, förbjudet enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Tina

Visst äre härligt när det lyser varmt om dom! :)

2011-02-07 @ 22:06:55
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0