till middag blir det=


Hamburgare!! Just nu är jag grymt sugen på middagen som snart är klar, det blir smaskens!

Idag har jag mest redigerat bilder på skolan, lite smått trist efter några timmar, särskilt då man inte blir helt nöjd efteråt heller... Eller, dom blev hyfsade bilderna, ni kommer nog att få se dom någon gång om någon vecka tror jag.

Imorgon på skolan ska jag göra en systemkamera i lera tor jag, i normal stolek, det blir nog kul, skönt att få komma ifrån datorn någon timma iaf (a). Aja men jag bloggar mera sedan, ses!

Kommentarer
Postat av: lovina

åå hade gärna varit med, men jag kommer imorgon och då ska jag redigera mina bilder:)

kram<3

2011-02-22 @ 18:46:27
URL: http://lovinadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0