läs all text, det är värt det↓


först vill jag bara säga förlåt för mitt "icke bloggade", jag har inte haft lust och tid till det, men nu ska jag försöka bloggar varje dag iaf och om ni har riktigt tur så börjar jag blogga ika ofta som jag gjorde tidigare i veckan, närmare bestämt ca 4 gånger per dag, men jag vet inte riktigt, bara kanske.

Glad alla hjärtans dag! Idag är det alla hjärtans dag för er som inte visste det. För mig har det varigt en ovanligt bra måndag. På skolan så hade vi en sorts lek hela dagen, den gick till såhär: alla tjejer fick varsitt hjärta med sitt eget namn på, och sen så skulle killarna föröka att få tjejerna att prata med dom, och om kilarna då lyckades att få en tjej att prata med dom så fick dom hjärtat av tjejen som dom lyckades prata med. Så leken gick liksom ut på att man skule dissa killarna (a).

Jag förlorade mitt hjärta genom att en killa sa: Wilma du pratade. Och jag bah: skakade på huvudet. Och han bah: jo, det gjorde du visst! Jag bah: nä, det gjorde jag inte alls!  Och då förlorade jag mitt hjärta, jag ville ju dissa dom hela dagen! Haha, aja, men det var kul, ses!↓

Kommentarer
Postat av: Tina

BLOGGA! BLOGGA! BLOGGA! ;);)

2011-02-15 @ 16:42:51
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0