jag ska inte bli smittad..!


En söt bild på min vän Lovina<3

Hej, just  nu sitter jag bland högar med läxor och böcker, eller nä, det gör jag inte, men det känns som det (a). Idag så fick mamma magsjuka, jag tror inte att jag blir smittad och det tänker jag inte bli heller, sådetså!

Jag vet att det jag ska skriva nu inte är det roligaste att läsa om men jag måsta ändå fråga: för 2 dagar sedan hade jag faktiskt en hyfsat bra statistik (enligt mig då) men då igår så sjönk det helt otroligt mycket, kan någon svara på vad ni tror att det har för orsak? Varför just sådär plötsligt? I need help!

Kommentarer
Postat av: lovina

viken ful bild!!!!!!!!!!:(

varför la du ut den:(

:( :( :( :( :( :( :( :(

2011-02-11 @ 19:52:10
URL: http://lovinadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0