my wonderful life<3






Hej! Nu Var det ett tag sedan jag bloggade så nu ska ni få ett inlägg ;). Tänkte berätta lite om de "viktigast" sakerna som hänt den senaste veckan.

24 november - fick jag äntligen min iphone 4!!! <3

25 november - firade jag min första thanksgiving, det var ganska kul.

27 november - spelade jag min första basketmatch, det var ovanligt roligt <3. Jag gjorde dock inga mål men jag var nära att göra det tre gånger (a).

3 december (igår) - Var jag, Melicia, Lovina, Pernilla & Sanna på stan och såg "breaking dawn" på bio, efter bion gick vi till Café Station och fikade, pratade och skrattade<3. Sedan gick vi till McDonals och lekte maffia (a). Haha, det var en lyckad kväll som måste göras om! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej snygging :*

ville bara säga att jag har skaffat en blogg : www.icyeye.devote.se ;)

Kram matilda <33

2011-12-09 @ 16:58:30
URL: http://icyeye.devote.se
Postat av: Tina

ny blogg, tewe.blogg.se :)

2012-02-21 @ 17:11:14
URL: http://tewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0