Bildbomb från Jäckvik. Nr 1

Hejsan! Nu efter en underbar vecka i fjällen är jag hemma i Umeå igen, det har varit riktigt kul kan jag säga, mycket skratt och skoj och godis och skotrar och mycket mycket mer, nu ska ni få en del bilder från veckan:

Här sitter Tina i bilen och väntar på att komma fram till DollarStore.

och Emmy vill inte vara med på bild:P.

Men till sist kom vi äntligen fram ändå:D!

denna mumsiga godisbuk köpte jag. 20kr. och så köpte jag...

...solglasögonfack!! Yeehy! 10 kr

och påvägen hem från Jäckvik köpte jag denna fina dagbok<3. 20kr

hårnålar 10kr!!

och Tina köpte en del godis där<3.

Nog om bilresan nu, nu får ni lite bilder då vi var ute på utflykter;):



Här sitter farfar och fiskar





vi såg fjällämlar nästan överallt. Jag tog kort på tre av dom som vi såg;). Men då vi åkte bil hem från Jäckvik så såg vi ca 233 DÖDA fjällämlar på vägen:S.

Här är Dennis som tror att han är cool:).

Tina & Marcus verkar ha kramkalas:)



Miranda är söt som vanligt♥.

Ehe, jag hade lite tråkigt så jag grävde ner mig i en snögrop, vanligt eller???

Asså sorry för att jag suddade mitt ansikte, men jag såg ut som en korv:S. Aja men de här tjejerna har jag varit med i fjällen:D!

Ni får en till bildbomb imorgon tror jag. Sees!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0